Menu

Persoonlijk en dichtbij

U staat centraal bij IVT thuiszorg. Snel, flexibel en adequaat springen wij in op uw zorgaanvraag.

Ledenvoordeelpas IVT X-tra

Met ingang van 1 januari 2018 kunt u, als cliënt van IVT thuiszorg, gebruikmaken van de ledenservice IVT X-tra, waarmee u profiteert van aantrekkelijke kortingen en voordeel bij diverse (lokale) ondernemers en organisaties. Lees snel verder wat dit voor u betekent!

IVT op weg met Smarts ForFour

IVT is vanaf nu met haar opvallend bestickerde Smarts van verre herkenbaar. Afgelopen maandag namen medewerkers van IVT thuiszorg hun nieuwe leaseauto in ontvangst. In de loop van maart zal het wagenpark met nog eens zestien Smarts ForFour uitgebreid worden. Lees verder.

Next

IVT thuiszorg in Den Bosch, Vught, Heusden én Sint-Michielsgestel

Klik hier voor het laatste nieuws!

Persoonlijk en dichtbij

Schade

Het kan gebeuren dat u in huis schade oploopt tijdens het zorgmoment. Indien een medewerker van IVT thuiszorg schade heeft veroorzaakt door aantoonbare schuld, dient u dit binnen 24 uur na constatering bij IVT thuiszorg te melden. IVT thuiszorg is aansprakelijk voor schades ontstaan door onoordeelkundig handelen van onze medewerker, opzet, grove schuld of nalatigheid. Schades die zijn te wijten aan ouderdom of slijtage vallen hier nadrukkelijk niet onder.

Indienen van schade

Wilt u een schade melden, dan kunt u dit aangeven bij uw hulp. Deze zal de schade digitaal melden bij de organisatie. De benodigde gegevens inventariseert de medewerker via het inventarisatieformulier schademelding. U kunt hier ons schadereglement bekijken. Voor het vaststellen van de schadevergoeding wordt uitgegaan van de dagwaarde. IVT thuiszorg heeft tevens een bedrijfsaansprakelijkheid verzekering.

Ga naar desktopversie Ga naar mobiele versie