Menu

Eerste uitgave magazine ‘In huis’ 2015!

Begin januari viel bij al onze cliënten thuiszorg in de regio ‘s-Hertogenbosch de eerste editie in 2015 van ons magazine In huis op de deurmat.
Niet ontvangen? Lees In huis online!

IVT thuiszorg goed op weg!

Kijk in ‘s-Hertogenbosch en omgeving uit naar de IVT Volkswagen Up. Met deze energiezuinige, veilige én herkenbare auto is onze thuiszorg altijd dichtbij! Lees verder

Persoonlijk en dichtbij

U staat centraal bij IVT thuiszorg. Snel, flexibel en adequaat springen wij in op uw zorgaanvraag.

Next

IVT thuiszorg in Den Bosch en Vught

Klik hier voor het laatste nieuws!

Eerste uitgave magazine ‘In huis’ 2015!

Klachten

Regelmatig bespreken onze medewerkers of de zorgverlening naar wens verloopt. Hoewel wij er naar streven u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u tevreden bent. Wij vinden het belangrijk dat u dit (zo snel mogelijk) kenbaar maakt, zodat wij onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren.

In het document ‘U heeft een klacht’ leest u hoe u uw ontevredenheid kenbaar kunt maken, hoe uw klacht wordt afgehandeld en de contactgegevens van de klachtenfunctionaris. U dient een klacht altijd schriftelijk in te dienen. Dit kan per brief, e-mail of middels het klachtenformulier. Wilt u meer weten over de klachtenregeling? Bekijk dan onze interne klachtenregeling. IVT thuiszorg is tevens aangesloten bij een externe klachtencommissie.

Ga naar desktopversie Ga naar mobiele versie