Menu

‘Wie wordt hier nu voor het lapje gehouden?’

IVT maakt zich hard voor het waarborgen van de veiligheid van haar medewerkers. We willen voor onze medewerkers het beste. Daarom hebben wij samen met andere organisaties dit opiniestuk opgesteld. Lees verder.

IVT op weg met Smarts ForFour

IVT is met haar opvallend bestickerde Smarts van verre herkenbaar. Iedere dag doorkruisen onze verpleegkundigen en kraamverzorgenden ’s-Hertogenbosch en omstreken om onze klanten van zorg op maat te voorzien… Lees verder.

Thuiszorgwinkel

Wilt u zorghulpmiddelen huren, lenen of kopen? Bezoek dan onze winkel aan de Weerdskampweg 21 in Den Bosch. Ook voor het terugbrengen van hulpmiddelen bent u bij ons aan het juiste adres. Onze winkelmedewerkers geven u graag persoonlijk en deskundig advies. Lees meer.

Next

IVT thuiszorg in Den Bosch, Vught, Heusden én Sint-Michielsgestel

Klik hier voor het laatste nieuws!

‘Wie wordt hier nu voor het lapje gehouden?’

Klachten

Regelmatig bespreken onze medewerkers of de zorgverlening naar wens verloopt. Hoewel wij er naar streven u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u ontevreden bent. Wij vinden het belangrijk dat u dit (zo snel mogelijk) kenbaar maakt, zodat wij onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren.

In het document Klachtenprocedure leest u hoe u uw ontevredenheid kenbaar kunt maken, hoe uw klacht wordt afgehandeld en de contactgegevens van de klachtenfunctionaris. U dient een klacht altijd schriftelijk in te dienen. Dit kan per brief, e-mail of middels het klachtenformulier.

IVT thuiszorg is tevens aangesloten bij:

Stichting Zorggeschil
Postbus 24018
3502 MA Utrecht
info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl

Ga naar desktopversie Ga naar mobiele versie