Menu

Hiep Hulp Hoera!

“Sinds een aantal jaar krijg ik Hulp bij het Huishouden van IVT thuiszorg. Mijn hulp is een lot uit de loterij!”

Hiep Hulp Hoera!

Cliënten geven een 8.5 voor de Hulp bij het Huishouden van IVT thuiszorg. Een nummer 1 score die gevierd mag worden!

Zo lang mogelijk thuis blijven wonen

“Het lukte mij niet meer om alles alleen te doen in huis. Maar met Hulp in het Huishouden van IVT thuiszorg kan ik gelukkig nog thuis blijven wonen.”

Next

Vragen over onze zorgverlening

Heeft u een vraag over onze zorgverlening op het gebied van huishoudelijke hulp of verpleging en verzorging? Kijk dan hier of uw antwoord erbij staat.

Hiep Hulp Hoera!

Klachten

Regelmatig bespreken onze medewerkers of de zorgverlening naar wens verloopt. Hoewel wij er naar streven u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u ontevreden bent. Wij vinden het belangrijk dat u dit (zo snel mogelijk) kenbaar maakt, zodat wij onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren.

In het document ‘U heeft een klacht’ leest u hoe u uw ontevredenheid kenbaar kunt maken, hoe uw klacht wordt afgehandeld en de contactgegevens van de klachtenfunctionaris. U dient een klacht altijd schriftelijk in te dienen. Dit kan per brief, e-mail of middels het klachtenformulier. Wilt u meer weten over de klachtenregeling? Bekijk dan onze interne klachtenregeling.

IVT thuiszorg is tevens aangesloten bij:

Stichting Zorggeschil
De Meenthe 6
8471 ZP Wolvega
Tel. 0561 – 618 711 (Quasir)
info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl

Ga naar desktopversie Ga naar mobiele versie