Menu

IVT op weg met Smarts ForFour

IVT is vanaf nu met haar opvallend bestickerde Smarts van verre herkenbaar. Afgelopen maandag namen medewerkers van IVT thuiszorg hun nieuwe leaseauto in ontvangst. In de loop van maart zal het wagenpark met nog eens zestien Smarts ForFour uitgebreid worden. Lees verder.

U staat centraal bij IVT thuiszorg…

en daarom bieden wij thuiszorg op maat. Uw zorg wordt zo veel mogelijk afgestemd op uw wensen, behoeften en persoonlijke situatie.

Persoonlijk en dichtbij

U staat centraal bij IVT thuiszorg. Snel, flexibel en adequaat springen wij in op uw zorgaanvraag.

Next

Zorgcoöperatie Den Bosch

Gemeente ‘s-Hertogenbosch biedt samen met IVT thuiszorg, Tzorg en Steunpunt Mantelzorg van Divers ondersteuning in het huishouden voor mensen met een beperking. Meer informatie

IVT op weg met Smarts ForFour

Klachten

Regelmatig bespreken onze medewerkers of de zorgverlening naar wens verloopt. Hoewel wij er naar streven u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u ontevreden bent. Wij vinden het belangrijk dat u dit (zo snel mogelijk) kenbaar maakt, zodat wij onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren.

In het document Klachtenprocedure leest u hoe u uw ontevredenheid kenbaar kunt maken, hoe uw klacht wordt afgehandeld en de contactgegevens van de klachtenfunctionaris. U dient een klacht altijd schriftelijk in te dienen. Dit kan per brief, e-mail of middels het klachtenformulier.

IVT thuiszorg is tevens aangesloten bij:

Stichting Zorggeschil
Postbus 24018
3502 MA Utrecht
info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl

Ga naar desktopversie Ga naar mobiele versie