Menu

Persoonlijk en dichtbij

U staat centraal bij IVT thuiszorg. Snel, flexibel en adequaat springen wij in op uw zorgaanvraag.

Oktober uitgave van ‘IVT In Huis’

Rond 12 oktober valt bij onze cliënten van de thuiszorg de oktober uitgave van het magazine ‘IVT In Huis’ op de deurmat. Boordevol met leuke en interessante artikelen. Nieuwsgierig? Lees hier het magazine In Huis online!

Zo lang mogelijk thuis blijven wonen

“Het lukte mij niet meer om alles alleen te doen in huis. Maar met Hulp in het Huishouden van IVT thuiszorg kan ik gelukkig nog thuis blijven wonen.”

Next

IVT thuiszorg in Den Bosch, Vught, Heusden én Sint-Michielsgestel

Klik hier voor het laatste nieuws!

Persoonlijk en dichtbij

Klachten

Regelmatig bespreken onze medewerkers of de zorgverlening naar wens verloopt. Hoewel wij er naar streven u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u ontevreden bent. Wij vinden het belangrijk dat u dit (zo snel mogelijk) kenbaar maakt, zodat wij onze zorg- en dienstverlening kunnen verbeteren.

In het document ‘U heeft een klacht’ leest u hoe u uw ontevredenheid kenbaar kunt maken, hoe uw klacht wordt afgehandeld en de contactgegevens van de klachtenfunctionaris. U dient een klacht altijd schriftelijk in te dienen. Dit kan per brief, e-mail of middels het klachtenformulier. Wilt u meer weten over de klachtenregeling? Bekijk dan onze interne klachtenregeling.

IVT thuiszorg is tevens aangesloten bij:

Stichting Zorggeschil
De Meenthe 6
8471 ZP Wolvega
Tel. 0561 – 618 711 (Quasir)
info@zorggeschil.nl
www.zorggeschil.nl

Ga naar desktopversie Ga naar mobiele versie