Menu

IVT op weg met Smarts ForFour

IVT is vanaf nu met haar opvallend bestickerde Smarts van verre herkenbaar. Afgelopen maandag namen medewerkers van IVT thuiszorg hun nieuwe leaseauto in ontvangst. In de loop van maart zal het wagenpark met nog eens zestien Smarts ForFour uitgebreid worden. Lees verder.

Ledenvoordeelpas IVT X-tra

Met ingang van 1 januari 2018 kunt u, als cliënt van IVT thuiszorg, gebruikmaken van de ledenservice IVT X-tra, waarmee u profiteert van aantrekkelijke kortingen en voordeel bij diverse (lokale) ondernemers en organisaties. Lees snel verder wat dit voor u betekent!

Hiep Hulp Hoera!

“Sinds een aantal jaar krijg ik Hulp bij het Huishouden van IVT thuiszorg. Mijn hulp is een lot uit de loterij!”

Next

Zorgcoöperatie Den Bosch

Gemeente ‘s-Hertogenbosch biedt samen met IVT thuiszorg, Tzorg en Steunpunt Mantelzorg van Divers ondersteuning in het huishouden voor mensen met een beperking. Meer informatie

IVT hoogste score in de Gemeente Vught

IVT thuiszorg behaalt als aanbieder Hulp bij het Huishouden het hoogste rapportcijfers in het Tevredenheidsonderzoek dat de Gemeente Vught over 2010 liet uitvoeren. Met de prachtige score van een 8.2 streeft IVT thuiszorg de twee andere thuiszorgaanbieders in de gemeente Vught voorbij!

In dit tevredenheidsonderzoek staat wat de burgers, die in 2009 of 2010 een beroep op de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) hebben gedaan, onder andere vinden van de aangeboden Hulp bij het Huishouden. Hoe ervaren zij de dienstverlening van de aanbieders? Zijn zij tevreden over de kwaliteit van de huishoudelijke hulp? Hoe verloopt de inzet van de medewerkers? Dit zijn enkele voorbeelden van vragen die in het rapport behandeld worden. De vragenlijst werd door bijna 300 cliënten ingevuld.

Het tevredenheidsonderzoek werd tevens uitgevoerd onder 162 andere gemeenten. De prestaties van IVT thuiszorg worden hoger gewaardeerd dan het gemiddelde rapportcijfer van de andere deelnemende gemeenten, namelijk een 7.8.

Wij zijn erg blij met deze mooie uitslag! Uiteraard gebruiken we de resultaten van het onderzoek om te kijken of we door kleine veranderingen onze zorg nog beter op de wensen van onze cliënten kunnen aansluiten.

Bericht geplaatst op 10 oktober 2011
Ga naar desktopversie Ga naar mobiele versie